marți, 28 octombrie 2008

0140



"Poza e facuta pe str. Poarta Schei in Brasov, cred ca aveam vreo sase ani, pe atunci imi placea zaharul, acum nu mai imi place deloc, cand am topit zaharul pentru hartile mari m-am simtit ca un diabetic. Cit despre pasiuni, cel mai mult imi place sa fac tocanita de ciuperci, imi place sa merg cu bitza in Poaiana Brasov, din cind in cind mai joc si ping pong, iarna, daca am bani merg in Postavaru cu placa."

Razvan Botis

E un tip mic de inaltime, brunet, cu ochelari negri si destul de timid. Vorbeste putin sau deloc, se uita drept in ochi si pare calm. Este imbracat in acel fel in care nu-l observi, se misca discret printre oameni si are vorba blanda. E greu sa ti-l imaginezi, capata forma greu si nu are asperitati. 

L-am chemat la ParadisGaraj pentru ca face lucruri interesante si dovedeste un soi de viziune acuta, ludica, asupra realitatii. Lucreaza mult, este activ desi il stiti mai degraba din cateva reviste decat din expozitii. Poleiaza lucrurile cu aur, umple hardaie cu carti de arta, citeste intr-un hamac in plin drum fortandu-te sa observi ca locul pe care il ocupa poate fi mai mult decat pasager s.a.m.d.
ParadisGaraj va incerca, o data cu cei prezenti, sa capete increderea lui, astfel incat sa-i stoarcem marturisiri complete si blue-print-uri de practica artistica. Il vom demonta, il vom observa si chestiona, si, daca va avea scanteie, ii punem cauciucurile de concurs.

Vineri, 31 oct., 20.00 - 21.00
Intrare libera, locuri limitate, detalii: 0723 971 929
ParadiGaraj, Str. Batistei 20
(in spatele Intercontinental, prin fata Ambasadei SUA, in dreptul bisericii)

Razvan Botis este expus sambata, 1 noiembrie, in Galeria 29, gazduit de Mircea Nicolae.

2 comentarii:

Ap. 55 spunea...

Venim si noi.

cobilanschi spunea...

Sunteti binevenite. Sa nu intarziati! :)