vineri, 23 aprilie 2010

0348



PING PONG POP UP SHOP
24 aprilie 2010, orele 13-20


Ping Pong Shop este un magazin on line de obiecte de colectie, alese cu grija de doi tineri artisti. Carti postale, aparate de fotografiat, scrumiere, bibelouri, telefoane cu disc, haine, obiecte de design interior, apropape orice poate fi gasit pe magazinul on line. Dincolo de motivatia unui venit paralel cei doi sunt fericiti ca pot da noi sanse unor obiecte pe care lumea nu le apreciaza la adevarata lor valoare: “Intr-o lume in care produsele noi sunt tot mai prost facute si uzura lor este mai rapida decat perioada in care lumea se poate atasa de ele, o lume in care totul devine virtual (muzica, literatura, comunicare etc) noi alegem cu grija obiecte care merita mai multa atentie si chiar pot fi iubite!”. Ping Pong Shop vinde obiecte produse oricand intre 1920 si 1990

“Pop up shops” sunt magazine care apar intr-o locatie neobisnuita si functioneaza pentru o perioada scurta de timp, de cele mai multe ori doar pentru o zi. Magazinele “pop up” se bazeaza in primul pe interactivitate, creaza o experinta noua pentru comparator care va aprecia intotdeauna situatia speciala in care se afla si aerul de urgenta al intalmplarii. Inceput de micile magazine independente din Statele Unite modelul magazinelor “Pop up” a fost rapid preluat si pus in practica de mari branduri si extins la nivel global.

PING PONG POP UP SHOP apare o data pe luna in locatii diferite din Bucuresti. Urmariti-i pe pagina de facebook si pe twitter pentru a vedea cand si unde e urmatoarea aparitie.

Printre produsele deosebite vandute de Ping Pong Shop au fost telefonul Ericofon (primul telefon ”dintr-o bucata” din lume, produs de Ericsson), un ceas cu afisaj electronic sovietic sau un skateboard romanesc produs la Brasov in anii 80. Pentru fiecare aparitie offline PING PONG POP UP SHOP promite multe obiecte speciale care nu apar in varianta on line a magazinului. Sambata 24 aprilie, produsele Ping Pong vor fi asezonate cu salate, brownies si racoritoare delicioase.

Niciun comentariu: